maddiiee

Alla inlägg den 2 januari 2019

Av ♥ Maddiiee ♥ - 2 januari 2019 17:11

Idag har det varit en väldigt lugn dag, vilket varit mycket skönt! Jag har varit sjuk sen strax innan jul och är nu bara drabbad av en rethosta som inte ger med sig riktigt! Och nu är finaste sambon sjuk med halsont och hosta :(!

Dagen har bestådd av att vila i sängen promenix med doggo, sen gjorde sambon fantastiskt god mat!

Då vi nu tagit bort kött från kosten, sen den 1/1-19 så bestig dagens middag av en fräsch sallad, blomkålsbuketter, couscous och broccoli,blomkål och ost biffar! Jag äskade det! Så längtar redan tills det står på menyn igen ;)

Har diskat undan efter maten, varit ut med doggo igen, så nu blir det slänga sig i soffan, då jag känner av värk i kroppen, jag gör det väldigt ofta när vädret skiftar mycket!

Jag tänkte ta upp i ett inlägg lite mer om vem jag är som person vad jag gör på dagarna, samt mina sjukdoms diagnoser då det med stor sannolikhet kommer dyka upp här i bloggen en del.

Kärlek till er, tills vi hörs igen // Maddiiee

Ps, slänger upp en bild på maten med ;) Ds

Presentation


Välkommna til min blogg där jag skriver om allt mellan himmel och jord =)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards