maddiiee

Alla inlägg den 12 januari 2019

Av ♥ Maddiiee ♥ - 12 januari 2019 22:48

Här kommer bilden som skulle vara i förra inlägget glömde ladda upp den ;)

Av ♥ Maddiiee ♥ - 12 januari 2019 17:44

Är ett par dagar sen jag skrev, har haft fullt upp med fix och sån här hemma och helt enkelt inte haft ro att sätta mig ner och skriva.

Är så nöjd med hur det ser ut här hemma nu! Min fina sambo överraskade mig med att möblera om lite medans jag var ute på ärenden och handlade! Jag visste vi skulle fixa lite här hemma, rensa och så, då sambon ville ha ut sitt tv spel från klädkammaren, och in i ett hörn av sovrummet som han fixat :) bild kommer i slutet :)

Men tänkte ta upp en sak. Nästa vecka ska jag på ett möte mellan arbetsförmedlingen och försäkringskassan. Är lite nervös då det gäller min framtid och om de kan fixa något ställe för mig att arbetsträna! Det är viktigt vart jag hamnar, då en hel del förståelse för mina diagnoser krävs.

Jag hoppas de hittar något för är trött på att gå hemma och känna att jag inte bidrar med något eller att jag är så pass ung ändå att jag ska orka en massa. Det är oerhört frustande och tar på psyket att man vill mer än vad ens kropp vill!

Nej slut på klagandet men kändes skönt att skriva ur sig det.

Kärlek och tack till er som läser tills vi skrivs igen // Maddiiee

Presentation


Välkommna til min blogg där jag skriver om allt mellan himmel och jord =)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards