maddiiee

Alla inlägg den 21 januari 2019

Av ♥ Maddiiee ♥ - 21 januari 2019 22:00

Halloj i cyber världen!

Idag har varit en riktig mys dag! Har haft svärmor här, ätit god mat och sett serier med sambon! Blev även två matlådor över så det känns toppen, då man inte behöver tänka på mat i morgon!

Hänt en del sen sist jag skrev, legat inne en natt på hjärtavdelningen, då jag fick smärta i bröstet, som tur var så var det ingen fara, utan ska på koll hos min hjärtläkare i maj.
Har även varit hos mamma och hälsat på en natt, alltid lika mysigt!

Nu när man varit ut på sista promenaden för dagen med doggo, och operation ta reda på kaos kök är klart så har jag lagt mig i soffan och lyssnar på musik! Så himla skönt för knopp och själ!

Jag har märkt att jag på den senaste tiden trots jag haft mer värk i kroppen ändå haft energi, vet inte om det är den nya kosten eller vad som ligger bakom, men skönt är det i alla fall.

Har en fundering på att nästa inlägg blir blite om mina diagnoser hur jag mår i allmänhet och hur jag hanterar saker och ting. Kan bli långt inlägg men kanske delar upp det i två, det återstår att se hehe.

Men nu ska jag återgå till musiken och bara njuta!

Kärlek och respekt till er som läser tills vi skrivs igen // Maddiiee

Presentation


Välkommna til min blogg där jag skriver om allt mellan himmel och jord =)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards